Hantera enkelt möten med vår gemensamma programvara för schemaläggning online. Tack vare det intuitiva gränssnittet och de avancerade funktionerna kan du organisera, spåra och optimera dina möten på ett effektivt sätt.
Kom igång Begär en demoGenom att använda programvara för schemaläggning av möten online kan du hantera möten med dina kunder, leverantörer eller underleverantörer på ett optimalt sätt. Till skillnad från Excel eller Google Kalender erbjuder den här typen av programvara avancerade funktioner som synkronisering av tillgänglighet i realtid, organisation av tidsluckor och en global teamvy. Med planeringsverktyget kan du designa, organisera och dela scheman på ett enkelt sätt. Dessutom minskar aviseringsfunktioner risken för avbokningar och schemaläggningskonflikter, vilket säkerställer bättre hantering av dina aktiviteter.
Genom att använda ett onlineverktyg för schemaläggning av möten kan du enkelt hantera och schemalägga årliga, veckovisa eller dagliga möten. PlanningPME möjliggör synkronisering med dina andra verktyg och automatisk sändning av meddelanden och påminnelser via e-post till dina kunder. Oavsett om det gäller en videokonferens, ett personligt möte eller ett telefonsamtal kan du skapa, anpassa och dela schemat.
Tidsbokning är ett av de viktigaste stegen i kundrelationen. PlanningPME ger dig ett effektivt planeringsverktyg för att optimera hanteringen av mötesbokningar och säkerställa en optimerad uppföljning av dina kunder. Organisera dina anställdas arbetsschema just nu och kontrollera deras tillgänglighet i realtid.
PlanningPME:s olika funktioner gör det möjligt för dig att snabbt organisera dina möten med kunder, underleverantörer och leverantörer och få en så exakt bild av ditt schema att din reaktionsförmåga är som bäst när du tillfrågas om ett nytt möte. Ditt teams arbetsschema och arbetsbelastning optimeras. Förutom att du sparar dyrbar tid varje dag gör det också att dina kollegor när som helst kan kontrollera vilka deras nästa möten är, med vilken kund och vilka uppgifter eller uppdrag som måste utföras.
En oväntad händelse eller en frånvarande anställd? Få inte panik, du kan söka efter en annan tillgänglig medarbetare i PlanningPME med matchande kompetens som kan ta över en fil samt tilldela uppgifter till andra anställda.
Vi letade efter ett planeringsverktyg som skulle göra det möjligt för oss att förbättra hanteringen av mötesbokningar och tidsarbetsschemat för våra anställda. Tack vare PlanningPME har vi en daglig uppdelning av resurser och tidsramar och vi använder färgkoder för varje aktivitet på vårt institut för att optimera schemaläggningen av tidsbokningen med våra kunder.
För att dela ett mötesschema kan du använda onlineverktyg som Google Kalender eller Microsoft Outlook. Med dessa plattformar kan du skapa och dela kalendrar med andra användare genom att skicka dem en åtkomstlänk eller genom att lägga till deras e-postadresser direkt som deltagare. Du kan också synkronisera din PlanningPME-kalender med Outlook eller Google Kalender.
Här är stegen för att göra ett mötesschema:
För att erbjuda mötestider, bestäm din tillgänglighet och skapa en lista över möjliga tidsluckor. Dela den här listan via ett schemaläggningsverktyg online eller skicka den via e-post, så att deltagarna kan välja